TK – tarjous ensimmäisille -50 %!!! Erityisryhmien 1. käytännön kuljettajakoulutus Pirkanmaalla (Tre, Rusko)

12 lokakuun, 2022

Koulutus järjestetään Tampereella ilta-aikaan ti-ke 15. ja 16.11. klo 17 alkaen. Koulutuksen kesto on yhteensä 7 h.

• mikäli ajolupasi on myönnetty ennen 1.7.2018, voit suorittaa tämän koulutuksen
  • 1.7.2018 jälkeen ajoluvan saaneiden tulee suorittaa 21 h koulutus
  • Traficom edellyttää, että koulutuksen järjestäjä on saanut koulutusluvat erikseen molempiin koulutusohjelmiin
  • Kela edellyttää, että kaikilla kelakuljetuksia ajavilla taksinkuljettajilla on laissa mainittu koulutus suoritettuna vuoden 2023 loppuun mennessä

Kysy tarjous koulutuksen järjestämisestä omalle ryhmällesi teille sopivana ajankohtana.

Taksimessut 2022 -video

Kaikki uutiset

ILMOITTAUTUMINEN KOKEESEEN

Liitteenä vaaditaan todistus Taksiliikenteen yrittäjäkoulutuksen suorittamisesta tai Taksiliikennelupa.
Valitse vaihtoehdoista koeaika: