24 joulukuun, 2021

Katsaus vuoteen 2021

Laki liikenteen palveluista uusine muutoksineen astui voimaan 1.5.2021. Saimme Suomessa ensimmäisenä koulutusluvat Taksiliikenteen yrittäjäkoulutuksen ja erityisryhmien kuljettajakoulutuksen järjestämiseen. Yrittäjäkoulutuksemme ovat olleet erittäin suosittuja heti kesäkuun alusta alkaen. Koulutuksissamme on ollut osallistujia ympäri Suomen, Kilpisjärveltä Hankoon. Uudet, tulevat taksiyrittäjät ovat olleet innoissaan ja aktiivisia osallistujia koulutuksissamme. On ollut erittäin palkitsevaa seurata ja auttaa uusia taksiyrittäjiä heidän uudella yrittäjäurallaan. Positiivisten palautteiden ansiosta jatkamme myös ensi vuonna yrittäjäkoulutuksien järjestämistä ympäri Suomen. Onnea ja menestystä kaikille yrittäjäkoulutuksen suorittaneille myös tulevana vuonna 2022!

Taksiliikenteen erityisryhmien kuljettajakoulutuksen aloitamme myös heti  alkuvuodesta 2022. Kiitos jo etukäteen kaikille teille taksiautoilijoille, joiden kanssa saamme aloittaa yhteistyön tämän koulutuksen merkeissä. Kunnianhimoinen tavoitteemme on luoda tästäkin koulutuksesta kokonaisuus, josta löytyy jokaiselle osallistujalle uusia työvälineitä taksinkuljettajana toimimiseen. Nähdään koulutuksissa!

Terveisin,

Tiina Kansikas

Suomen Taksikoulutus Oy

p. 045 165 1125

Kaikki uutiset

ILMOITTAUTUMINEN KOKEESEEN

Liitteenä vaaditaan todistus Taksiliikenteen yrittäjäkoulutuksen suorittamisesta tai Taksiliikennelupa.
Valitse vaihtoehdoista koeaika: