Kouluttajamme Sirpa

21 maaliskuun, 2024

Olen Sirpa Tuominen ja Suomen Taksikoulutus Oy:n kouluttaja. Kokemusta taksialalta minulle on kertynyt reilun 20 vuoden ajalta. Taksialalla olen toiminut monenlaisissa tehtävissä ja alan moniottelijana tuon koulutuksiin käytännön kokemuksen lisäksi monipuolista näkemystä eri näkökulmista.

Taksinkuljettajan työtehtävät ovat tuttuja niin päivä- kuin yövuorojen osalta sekä henkilö- että esteettömien ajoneuvojen puolelta. Taksiyrittäjänä toimiessani laadukas ja asiakaslähtöinen toimintamalli olivat kulmakiviä myös oman brändin luomisessa. Taksialalla olen toiminut myös välitysyhtiössä (Tampereen Aluetaksi Oy) kuljettajakouluttajana ja siellä myös Tutor-toiminnan vetäjänä. Lisäksi olen ollut mukana välitysyhtiön laatu- ja kehittämistyössä sekä hallinnollisissa tehtävissä.

Kouluttaminen ja koutsaaminen ovat aina olleet itseäni motivoivia työtehtäviä. Uuden oppiminen ja jo olemassa olevien tietojen päivittäminen on mukavaa, kun ympärillä on monipuolinen joukko erilaisilta toiminta-alueilta saapuneita taksialan ihmisiä. Osa koulutettavistamme ovat jo alalla olevia ja osa uusia tulokkaita. Näissä kohtaamisissa saamme oppia kaikki toinen toisiltamme!

Erityisryhmien koulutuksia ajatellen tuon näkemystä asiaan myös alan koulutuksen ja työkokemuksen kautta. Taksialan lisäksi työhistoriaani kuuluu kaupallisen alan kokemusta päivittäistavarakaupasta, jossa toimin myös esimiestehtävissä. Olen kouluttautunut myös kehitysvammaisten hoitajaksi. Lisäksi Haaga-Heliassa olen suorittanut Taksinkuljettajan kouluttaja- koulutuksen. Viime vuonna sain valmiiksi TAKK:n Johtamisen ja yritysjohtamisen erikoisammattitutkinnon.

Tervetuloa Suomen Taksikoulutus Oy:n koulutuksiin, jutellaan siellä lisää!

Kaikki uutiset

ILMOITTAUTUMINEN KOKEESEEN

Liitteenä vaaditaan todistus Taksiliikenteen yrittäjäkoulutuksen suorittamisesta tai Taksiliikennelupa.
Valitse vaihtoehdoista koeaika: